czwartek, 21 czerwca 2012

(ZAMKNIĘTE) Rozdanie z okazji 100 obserwatorów!

Rozdanie od 23 lipca ZAMKNIĘTE!

Hej Kochani! Dzisiaj wyczekiwane rozdanie! Licznik obserwatorów przekroczył liczbę 100, jak obiecałam z tej okazji robię rozdanie. Starałam się dobrać nagrody tak, aby każdemu się spodobały, za te produkty, wy nie musicie nic płacić, jeśli wygracie dostajecie zupełnie za darmo do swojego domu. Zapoznajmy się z nagrodami;
Cztery lakiery z firmy Rimmel, Wibo, Joko, Essence. Dwa cienie z firmy Miyo, które chwaliłam w jednej z moich notek. Błyszczyk z firmy Bell oraz puder bambusowy z Biochemii Urody w opakowaniu ze strony. Pisałam o nim w jednej z notek. Pełne opakowanie przesypałam do pojemniczka po innym pudrze sypkim, a to zostało mi prawie pełne, więc stwierdziłam, że wam je oddam :) 
Od lewej: Rimmel 620 how do you lilac it?; Wibo so matte, matowy lakier 03; Joko find your color befbers blue j146; essence colour & go 53 you belong to me
Cienie z Miyo, które ja osobiście uwielbiam. Mam te same dwa kolory w swojej kolekcji i je uwielbiam, dlatego postanowiłam dać je na rozdanie. Wiem, że ta firma jest dla niektórych ciężko dostępna, a teraz macie szansę dostać je za darmo!
Błyszczyk z Bell milky shake 06, śliczny kolor nude. Mam też z tej serii jeden błyszczyk i bardzo go lubię, mają śliczne kolory do wyboru. 
Puder bambusowy. Świetny naturalny puder, który matuje na długie godziny.

Co należy zrobić, aby wygrać te nagrody? 
To proste! Wystarczy zostawić komentarz pod tą notką o treści "biorę udział" (komentarze pod innymi postami, nie biorą udziału w konkursie!), ta opcja jest dla osób, które nie mają bloga czy konta na blogspot. 1 komentarz =1 los.
Jeśli masz bloga i konto na blogspot, możesz zwiększyć swoje szanse na wygraną! 
Wystarczy, że:
-dodasz bloga do obserwowanych; +1 los
-polubisz BeautyFresh na Facebooku; +1 los
-dodasz informację o moim rozdaniu na swoim blogu, możesz wykorzystać do tego ten obrazek: +1los
Oto wzornik komentarza:
Możesz zwiększyć swoją szansę nawet 3x! Wyniki rozdania będą ogłoszone ok 15 lipca (ta data nie jest pewna, gdyż mogę wyjechać). Zwycięzca będzie wybrany przez losowanie, swój adres na który ma zostać wysłana paczka, poda mi w wiadomości na e-mail: martynagrala@gmail.com. Jeśli nie zrobi tego w ciągu 7 dni zostanie wybrany nowy. 
Zapraszam do zabawy!