poniedziałek, 3 września 2012

Outfit of the day! Back to school!

Hej Kochani! Dzisiaj coś z zupełnie innej beczki. Zazwyczaj piszę o kosmetykach, makijażach. Ale dzisiaj postanowiłam przy okazji kilku zrobionych mi zdjęć, moją dzisiejszą stylizacje. Nie byłam ubrana zbyt galowo, ale wychodzę z założenia, że elegancka stylizacja wystarczy :). Fryzurę zrobiłam sobie za pomocą termo laków, ciekawa jestem czy chcecie jakieś sposoby układania włosów na te nietypowe wałki. Makijaż był raczej delikatny, szary cień na całą powiekę i czarna kreska, usta były fuksiowe, ale po lodach z przyjaciółmi kolor się zmył i na zdjęciach go nie widać.
W tle możecie zobaczyć moją szkołę, spędzę w niej w tym roku drugi rok mojej edukacji. Boję się tego roku szkolnego, znów będzie trzeba ciężko pracować, aby wyjść na w miarę dobre oceny. Więc mój blog niestety pewnie znów pójdzie w odstawkę :(






Sukienka: Izabel london (lumpeks)
Kopertówka: H&M
Buty: Street
Pasek: targ
Zegarek: Casio
Lakier: Essie (brownie points)
Co myślicie o takich typu notkach? Stroje dnia są bardzo przyjemne, po prostu pokazuje, jak jestem ubrana, bardzo mi się to podoba :) Spokojnie, raczej nie zmienię zupełnie tematyki mojego bloga, mam już w mnóstwo notek gotowych, które czekają na opublikowanie :)
Pozdrawiam!