sobota, 7 czerwca 2014

Zmartwychwstanie

Hejka!
Nie odważę się prosić o wybaczenie mojej nieobecności, wole udawać już że wcale jej nie było. Nawet nie wiecie ile się wydarzyło i ile mam wam do opowiedzenia. Może zacznijmy od tego, że w końcu uporałam się z maturą, pierwszym poważnym egzaminem mojego życia. I właśnie ten egzamin dojrzałości był powodem mojej obecności, mam nadzieje że zdałam wszystko pomyślnie. Dowiem się tego 17 czerwca. Zdawałam biologie i chemie dodatkowo na podstawie. Jak pewnie możecie się domyślić planuję iść na kierunek który wydaje się moim przeznaczeniem, mianowicie- kosmetologię. Ah... już niedługo będę studentką kosmetologi, brzmi to dla mnie wyjątkowo poważnie
Jak widzicie, mój lakier na paznokciach na tym zdjęciu, mówi jak mało czasu miałam. Oczekując na koniec matury wiedziałam jedno- po maturze będę intensywnie nagrywać filmiki na YouTube. Zainwestowałam swoje oszczędności w statywy, światła i sprzęt.

 Powiem wam, że realizowanie swoich planów, wizji i marzeń satysfakcjonuje człowieka niezmiernie. Mimo, że moja "kariera" YouTubera idzie jak krew z nosa, to i tak dalej chce to robić, bo sprawia mi to ogromną radość. Nagrałam ostatnio filmik, o tym jak zrobić maseczki z awokado i chciałabym was na ten film zaprosić. Było by mi niezmiernie miło, gdyby ktoś moja pracę zauważył i gdyby w końcu grono moich widzów stało się odrobinę większe.



W zapasie mam jeszcze mnóstwo przepisów na naturalne kosmetyki, bo uwielbiam przygotowywać maseczki, kremy, pillingi sama w domu. Według mnie działają one często lepiej niż te ze sklepu i ich skład jest przyjazny dla środowiska. I nawet sam Krzysztof Krawczyk preferuje awokado :)
W tle możecie zobaczyć "ściankę" z kastingu Hoop Coli. W następnej notce wam o tym opowiem, bo było to naprawdę ogromne przeżycie. Więc zapraszam na moj kanał na YouTube, dlatego, że tam udostępniam filmy regularnie. Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce!