poniedziałek, 30 czerwca 2014

Makijaz na co dzien

Hejka
 Makijaż na co dzień to nie jest tak oczywista sprawa jak mogłoby się wydawać. Musi być łatwy do wykonania no i oczywiście musimy się w nim dobrze czuć. Nawet nie zdajemy sobie sprawę jak możemy zyskać na pewności siebie nosząc codziennie nawet lekki makijaż. Uwielbiam robić makijaż to moja ulubiona część porannej toalety i nie wyobrażam sobie nie wykonać go chociaż w minimalnej części. 

Oczywiście nie było tak zawsze. Na początku używałam tylko maskary, potem korektora i stopniowo dodawałam kolejne produkty tak aby uzyskać efekt który mnie satysfakcjonuje a obecnie potrafię wykonać pełny makijaż w kilka minut. Tak więc nie rzucajmy się na wszystko od razu, kreujcie swój makijaż stopniowo i dodawajcie do niego to co uważacie za konieczne. Jeśli jesteście ciekawi jak ja robię swój makijaż zapraszam do mojego nowego filmiku:




Mam nadzieje, że filmik wam się spodoba, napiszcie mi co o nim sądzicie i do następnego razu. Papa!