środa, 9 lipca 2014

Czego o mnie jeszcze nie wiecie? + Rozdanie!

Hejka wszystkim z tej strony Martyna Marianna! Mojego bloga prowadzę już od dłuższego czasu, natomiast filmy na YouTube to dla mnie jeszcze nowość. Bardzo mnie ucieszyło gdy przy napisie subskrypcje na moim kanale pojawiła się liczba ponad 200. W moją "filmową" działalność wkładam ogromną ilość wolnego czasu, energii i sprawia mi to ogromną radość gdy moje filmy zostają docenione. Z okazji zwiększenia ilości subskrypcji na moim kanale postanowiłam zrobić specjalny filmik, dzięki któremu będziecie mogli lepiej mnie poznać. Przedstawię wam 25 faktów o mnie, ale 5 z nich będzie fałszywych. Tutaj pojawia się zadanie dla was, musicie odgadnąć które z nich są wymyślone, a które prawdziwe. Ta osoba która odgadnie wszystkie 5 fałszywych faktów (cóż za oksymoron) wygra retro słuchawkę. Wszystko co musicie zrobić to napisać komentarz pod moim filmem (lub na blogu podając nazwę konta na YouTube) i subskrybować mój kanał na YouTube.


Lista faktów:
1. Przez dwa miesiące byłam wegetarianką
2. Chciałabym aby moje życie wyglądało jak musical
3. Uczę się grać na różowym ukulele
4. Gdy byłam mała powiedziałam rodzicom, że chcę być fryzjerką i "makijarką"
5. Rok temu byłam na koncercie Paula McCartneya
6. Mieszkam na przeciwko baranów (zwierząt)
7. Mam 162 cm wzrostu
8. Moje ulubione filmy to Absolwent i 500 dni miłości
9. Gdy byłam mała uwielbiałam bawić się sama
10. Kocham robić zakupy
11. Wole piec niż gotować
12. Kocham słuchać Hip Hopu
13. Jestem bardzo leniwa
14. Moje auto to fiat 500
15. Nie wiem nic o piłce nożnej
16. Uwielbiam One Direction
17. Bardzo lubię szpinak
18. W gimnazjum bardzo dobrze grałam w tenisa
19. Często oglądam trudne sprawy
20. Mój ulubiony serial z Disney Channel to Świat Raven
21. Jestem bardzo podobna do mojej siostry, z wyglądu
22. Mam alergię na orzechy
23. Mój rower jest różowo-fioletowy
24. Uwielbiam sok pomidorowy
25. Moja ulubiona cyfra to 4

Zgadujcie , które 5 jest nieprawdziwe! Retro słuchawka to słuchawka którą podłącza się do komórki/ iPhone czy innych urządzeń i rozmawia jak przez prawdziwą słuchawkę od starego telefonu! Jest w kolorze różowym