sobota, 10 stycznia 2015

Idealne czerwone usta!

Czerwone usta to klasyk makijażowy, idealny sposób na podkreślenie swojej kobiecości i nadania makijażowi mocniejszego wyrazu. Ja osobiście uwielbiam czerwone usta, ale nie często w nich chodzę. Głównie z tego powodu iż moja mama mówi, że wyglądam w nich jak "pańcia" cokolwiek to znaczy. Rozumiem wiec obawy związane z noszeniem tak wyrazistego koloru na ustach. Szminka ma też tendencje do rozmazywania się, odciskania wszędzie i znikania po kilku godzinkach. Ja po wielu latach praktyk i obserwacji (haha) znalazłam idealny sposób dla siebie, na to aby usta utrzymały się większość wieczoru i nie odciskały się wszędzie.
Czego używam?
-Korektor Flormar
-Konturówka NYX 817 hot red
-Farbka do ust rouge edition velvet bourjois 03 hot peper
-szminka MAC ruby woo


Jeśli jesteście ciekawi jak ja nakładam szminkę, zapraszam was do mojego filmiku na YouTube w którym pokazuje krok po kroku jak to wszystko u mnie wygląda. 

Chciałabym mieć odwagę, aby nosić czerwone usta nawet na co dzień, ale nie umiem się jakoś przełamać, uwielbiam natomiast jak wyglądają one na zdjęciach. Kobieta, którą nosi czerwone usta? Moim zdaniem pewna siebie, kobieca i idąca twardo przez życie, niestety zdarza się, że wygląda ona komicznie w źle dobranym kolorze lub w przesadzonej stylizacji. Mam nadzieje, że moje porady wam pomogły i odkryliście jakieś nowe produkty.
Pozdrawiam M.M.